Friday, August 28, 2009

Kerepek Pedas!!

KEREPEK PEDAS!! was the only thing I wrote at my status in Facebook. Then terus dpt msg saying that she would like to post me some. I was sooo happy bcoz even my mother never send me kueh raya ok. I had never ate kueh raya on hari raya for 12 years already. She said, "Alah, biskut kat Jepun kan lg sedap." Thats not the point la... Anyway, a few days ago. A parcel came taraaaa! Tgk kotak kat bawah tu. Full of my kerepek pedas and she even bought not spicy kerepek for Harris. Thanks a lot Che Yah :-)

Kerepek pedas yg best!

Even from my 1st pregnancy, I had been craving for kerepek pedas but at that time I didnt get any. Hubby mcm dengar tak dengar je n I was not that eager searching for one. Padahal hubby have lots of friend at Batu Pahat. Ntah la kenape xterpk nak mintak tolong derang pos kan....

The morning when the parcel came, I ate one whole big pack of kerepek pedas! Hubby pun tumpang sekaki gak hehehe

Then a few days back, I got a msg from Auntie Abriza, that her friend's Tunku Isteri Shalita (wife to Tunku Besar Tampin) gave me a present. A cute baby bag that I shall claim when I visit her home during raya. My father is a business man n he knows many BIG ppl that usually I dont really care about. But this one present really surprised me bcoz another person that I dont really know personally gave me or done me something special.

I am very glad and happy to received from both of u though I dont know how shall I return them back....

Happy Ramadhan to all.

4 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

happy ramadhann!
waaa.. besttnyer jadik mak yonnng.. sebut je dapatt! anyway sape lah yg bermurah hati tuu.. baguss betullll! nampak sedap plak tu kerepeknyerrr huhuh

Linda Latip said...

kerepek pedas? ehehe seronoknye dpt makan..puas ati kan :) harris pn musti kunyah beria kepek die..lama tk nyinggah.anyway.selamat berpuasa to u n family k farah :)

lina said...

masa baca pasal post kerepek tu kat facebook, I was like aiseh... I ordered packets and packets of kerepek pedas to bawak to Nihon. Tak glemer lah m kerepek. Hahaha!!!

Mengidam kerepek ye?

Cosmedecorte said...

Kawan2,
Kerepek tu mmg sedap. Hari2 tgk dan mkn. Dah tak rase mengidam sgt dah pun skrg.

Lina,
Kerepek u tu mesti ada ramai org suka dan nak. Dont worry mesti glamor gak tu. Iyerla mana nak dpt kerepek pedas kat nihon ni ha hehehe ;P